2012-10-21 | 10:18:54

Länge sedan

Nu var det ju ett tag sedan jag skrev. Tänkte ta upp bloggandet igen, vi får se hur det går! Vet att mamma och några till brukar vilja läsa om vad jag gör i Uppsala!

Förrförra helgen var Andreas föräldrar här och förra helgen kom mina föräldrar upp. Jättemysigt var det, vi promenerade mycket och åt gott!


Den här helgen har vi pluggat mycket. Vi båda läser mikrobiologi nu, fast lite olika inriktning. Andreas har tenta på torsdag och jag om några veckor. Mycket latinska bakterienamn att lära sig är det..

Igår var vi hos Andreas klasskompis på trerätters - avokado och räktoast, moules mariniere och crème brulee!
Var jättegott och trevligt!

Idag - söndag - är det mera pluggande och matlagande på gång. Dags att sätta igång!


Här kommer lite blandade bilder från de senaste veckorna!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: