2012-11-01 | 18:26:00

Torsdag

Imorse var jag på gymmet. Till skillnad från i söndags när det var smockat med folk på Vinden, var det nu nästan folktomt. Skönt, tycker jag!

Sedan kom jag och åt lunch, diskade och duschade innan jag gick till skolan. Vi hade sista delen av "stor-labben" där vi skulle identifiera olika bakterier och diagnosticera patienter som hade dessa bakterier.
När jag kom hem så skrev jag klart labbrapporten, nu ska jag bara läsa igenom den några gånger!

Vi lagade laxburgare till middag idag, det var riktigt gott!

Imorgon är både jag och Andreas lediga. Jag ska kolla några videoföreläsningar och sätta igång med tentaplugget då tentan på den här kursen är om två veckor!

Snart är det jul, tiden går fort! Ska nog göra chaite till ikväll!



Här är Vinden på friskis där jag tränar!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: