2012-03-25 | 20:55:45

Söndag

I fredags hade vi båda två tenta. Det känns som det brukar göra efter en tenta och det har ju gått bra hittills så :)
Imorgon börjar vi nya kurser, Andreas ska läsa ekologi fram till sommaren och jag ska läsa en kurs som heter anatomi, fysiologi, cellbiologi med histologi, också den fram till sommaren. Halva kursen läser vi med sjuksyrrorna, kan bli kul!

I helgen har vi gjort allt annat än att plugga - så efterlängtat att vara lediga samtidigt. Vi började på fredagen genom att fira tentorna med våra kompisar. Jag åt ute och gick på bio med Anna, Siri och Robin. Andreas var också ute och åt med sina kompisar. Sedan möttes vi alla på Katalin där vi satt tills det stängde. Ramlade in klockan 2 hemma i lägenheten och somnade på en gång.

På lördagen åkte vi in till stan och shoppade en massa nödvändigheter såsom cykelväska, tygskor, rakblad, kollegieblock, pennor och en supertunn cykeljacka till mig.
Sedan tränade vi hemma på kvällen innan vi somnade tidigt.

Idag har vi veckohandlat och jag var ute och sprang 5an igen när Andreas gymmade. Sedan gjorde jag en jättegod middag med pasta, räkor, paprika, saffran, vitlök, pepparkrydda, crème fraiche och massa gul lök som vi åt på balkongen i gassande sol.
Efter det bakade jag mina goda vaniljsockerbullar till Andreas och nu sitter vi bara och dricker lite te i soffan.
Imorgon kör nya kurserna som sagt igång så det blir en tidig kväll.

Här kommer en bild på bullarna och en bild på Andreas klasskompis hund som var hemma hos oss i torsdags!

1 Kommentarer
Lina:

Det låter som en mycket härlig helg! Hoppas tentorna gick bra! Kram

2012-03-26 | 09:12:02
URL: http://http:/www.linastekopp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: