2012-03-21 | 19:22:06

Onsdag

Idag är jag glad! Det har varit fint väder, jag har haft en bra frågestund inför tenta och sedan har jag faktiskt sprungit en halvmil!
Det kanske gick lite långsamt i lufsar-tempo men jag körde utan musik och klarade mördarbacken upp till lägenheten. Dessutom är det första gången sedan Trosa stadslopp i somras.

Nu ska jag plugga lite innan vi ska sova. Imorgon blir det repetition inför tentan på fredag. Och efter tentan ska jag ut och äta och sedan gå på bio med Anna, Robin och Siri! Och sedan blir det en lördag och söndag utan plugg! Andreas har också tenta på fredag så denna helg ska vi bara slappa (nästan, vi ska städa förrådet också) innan nya kurser börjar på måndag!

En härlig sommarbild!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: