2012-02-28 | 14:30:34

Tisdag

Inatt snöade det massor. Vaknade vid 6 av att plogbilarna körde utanför. Men nu, när det är flera plusgrader och sol så ser det ut precis som innan snön kom. Nästa vecka blir det på med sommardäcken på cyklarna. Snart är det vår och sommar!

Idag har jag haft lab med muntlig genomgång, mycket skönt att slippa skriva en rapport.
Vi testade lika enzymer, hur de fungerade med olika aktivatorer och hämmare. Sedan gick jag hem och nu sitter jag på balkongen och solar!

Imorgon har jag seminarium (som jag förberett svar på frågor till) och så ska jag ha venprovtagning! Vi ska inte ta blod i armvecket på varandra (det gör vi om ett år) utan vi ska ta på en lösarm. Ska bli spännande!

I helgen kommer mamma och pappa och hälsar på! Ska bli jättekul!

Några fina vår/sommarbilder:


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: