2012-02-04 | 16:20:45

Ett tag sedan

Har fått klagomål angående brist på nya inlägg, så nu tar jag och levererar ett!

Sedan vi kom hem efter jullovet har vi haft varsin tenta (som vi båda klarade!) och börjat på nya kurser. Jag läser molekylär biologi och Andreas läser genetik och miljökemi, snart är det dags för tentor igen! (har min om två veckor)

Jag har varit hemma ganska mycket då jag haft webbföreläsningar (totalt 28 timmar..) och ganska lite labbar.

Vi har också varit på bio (två helger i rad) och sett Hamilton och The Rum Diary. Dom var bra!

Förra helgen hade vi besök av Carro, Robin och deras son Liam. Det var jättemysigt! Liam lekte järnet och vi fikade med kolatårta.

I veckan har jag labbat en del och håller på att klona in en viss gen i en bakterie.
Och idag har vi bara veckohandlat och pluggat.

Här kommer lite bilder!

 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: